GDPR
INTRODUCERE •
Asigurarea dreptului la o protecție eficientă a datelor cu
caracter personal este un angajament fundamental pe care ni-l asumăm în fața
clienților noștri. În consecință, dedicăm toate resursele și depunem toate
eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină
concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind
protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu legislația aplicabilă în materie
din România. • Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această
Politică de prelucrare a datelor cu caracter personal (în continuare, Politica
GDPR), pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele
dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale
din acest domeniu. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe
website-ul nostru versiunea actualizată a Politicii GDPR.
INFORMAȚII DESPRE NOI •
Societatea PETROVICI S. MARIAN IF, persoană juridică română, cu
sediul în Mun. IASI, B-DUL CAROL I NR.52, COMPLEX SUPER COPOU, Jud. IASI, înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul IASI sub nr. F22/319/11.03.2022având cod unic de înregistrare
fiscală 45784544. • Ne puteți contacta oricând utilizând următoarele date de
contact: Adresă: Mun. IASI, B-DUL CAROL I NR.50, COMPLEX
SUPER COPOU, Jud. IASI • Număr Telefon: 0772258643 E-mail:contact@iconar.ro
CE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRĂM? CUM ARE LOC PRELUCRAREA? • Având în vedere specificul activității noastre,
colectăm diverse date cu caracter personal de la clienții noștri în diferite
modalități detaliate în acest document. În acest context, vă aducem la
cunoștință că prin intermediul site-ului nostru putem prelucra următoarele date
cu caracter personal: o Datele dumneavoastră de identificare: nume, prenume,
adresa de domiciliu; o Date de contact: număr de telefon, adresă de e-mail,
adresă facturare, adresă de corespondență; o Date personale specifice: cont bancar,
date privind tranzacțiile referitoare la produsele / serviciile achiziționate
și altele asemenea. • Datele cu caracter personal sunt colectate direct de la
dumneavoastră, astfel încât aveți în orice moment controlul asupra tipului de
informație pe care doriţi să ne-o oferiți. Cu titlu de exemplu, primim
informații de la dvs. astfel: prin completarea formularelor de înscriere /
comandă / creare cont, prin transmiterea adresei de domiciliu în vederea
întocmirii facturii fiscale etc. • Putem, de asemenea, să colectăm și să
prelucrăm anumite informații cu privire la comportamentul dvs. online în timpul
vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a
vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai
multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile
prelucrării de mai jos. • Pe site-ul nostru putem stoca și colecta informații
în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii privind cookie-urile. •
Nu colectăm și nu prelucrăm date sensibile, astfel cum sunt acestea definite în
Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu
caracter personal (cum ar fi date referitoare la sănătatea persoanei). De
asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au
împlinit vârsta de 16 ani.
TEMEIUL PRELUCRĂRII •
Temeiul legal al prelucrării datelor cu caracter personal
menţionate anterior este reprezentat de art. 6 lit. b) din Regulament,
respectiv prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract sau pentru
a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui
contract, respectiv art. 6 lit. f) din Regulament, conform căruia prelucrarea
este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Operator, precum şi
art. 6 lit. a) din Regulament, în concret, consimțământul expres, voluntar și
liber exprimat al utilizatorului.
SCOPURILE PRELUCRĂRII
Datele dvs. cu caracter personal vor fi prelucrate în următoarele
scopuri specifice:
• În vederea prestării serviciilor de către Legal Online: Acest
scop general poate include, după caz, următoarele: * Crearea și administrarea
contului în cadrul platformei noastre; * Prelucrarea comenzilor, inclusiv
validarea și expedierea produselor către dumneavoastră; * Soluționarea
problemelor de orice natură referitoare la o comandă, cu referire la serviciile
și produsele achiziționate; * Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv
oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile plasate pe
site.
• Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre: Lucrăm în mod constant
la îmbunătățirea platformei noastre astfel încât aceasta să devină un
instrument util în mâinile clienților noștri. În acest scop, putem colecta și
utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. pe site, vă putem
invita să completați chestionare sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul
unor parteneri, studii și cercetări de piață.
• Pentru marketing : * În situaţia în care vă exprimaţi acordul
expres, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/mobile
push/webpush etc.), conținând informații generale și tematice, informații cu
privire la alte produse care v-ar putea interesa, informații cu privire la
oferte sau promoții precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de
piață și sondaje de opinie. De asemenea, putem afișa recomandări personalizate
pentru dumneavoastră pe site-ul nostru web. o În anumite circumstanţe, ne putem
baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și
dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații
cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm
toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale
să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin
mijloacele descrise în prezentul document, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu
caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs. în cel
mai scurt timp posibil. * Pentru apărarea intereselor noastre legitime o Pot
exista situații în care vom folosi sau transmite informațiile colectate pentru
a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include, dar
fără a se limita la: § Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor
platformei noastre față de eventuale atacuri cibernetice; § Măsuri de prevenire
și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații
către autoritățile publice competente; § Măsuri de gestionare a altor tipuri de
riscuri.
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
• Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal
cât timp aveți un cont pe platforma noastră, cât timp derulăm relații
contractuale și cât ne sunt necesare pentru realizarea drepturilor și
obligaților născute din relația contractuală (termene de grație, termene de
garanție, exercitare acțiuni judiciare etc.). Puteți să ne solicitați oricând
ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor
solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii
contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre
legitime o impun.
• Revizuim datele pe care le colectăm, cel puțin o dată la doi
ani, analizând în ce măsură păstrarea lor este necesară scopurilor menționate,
intereselor dvs. legitime sau îndeplinirii obligațiilor legale care ne incumbă.
CUI TRANSMITEM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?
• Putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter
personal pe care dumneavoastră ni le-aţi pus la dispoziţie următoarelor
categorii de destinatari: * Partenerilor PETROVICI S. MARIAN IF; * Furnizorilor
de servicii de plată/bancare; * Furnizorilor de servicii de marketing; *
Furnizorilor de servicii de cercetare de piață; * Furnizorilor de servicii IT;
* Altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a
bunurilor și serviciilor noastre.
• În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este
necesar pentru a ne apăra un interes legitim, vom divulga anumite date cu
caracter personal unor autorități publice abilitate în asemenea domenii și care
pot pretinde acces la date în condițiile legii.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
• Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o
serie de drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal, printre care
se numără: * Dreptul la informare – puteți solicita informații privind
activitățile de prelucrare a datelor dvs. personale, privind identitatea
operatorului și a reprezentantului acestuia sau cu privire la destinatarii
datelor dvs.; * Dreptul la rectificare – puteți rectifica datele personale
inexacte sau le puteți completa; * Dreptul la ștergerea datelor – puteți obține
ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau
în alte cazuri prevăzute de lege; * Dreptul la restricționarea prelucrării –
puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contestați
exactitatea datelor, precum şi în alte cazuri prevăzute de lege; * Dreptul de
opoziție – vă puteți opune, în special, prelucrărilor de date care se
întemeiază pe interesul legitim al Operatorului; * Dreptul la portabilitatea
datelor – puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați
furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca
respectivele date să fie transmise altui operator; * Dreptul de a depune
plângere și de a vă adresa instanțelor judecătorești – puteți depune plângere faţă
de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și / sau vă puteți
adresa instanțelor judecătorești pentru respectarea drepturilor dvs.; * Dreptul
de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază
pe consimțământul dvs., vi-l puteți retrage oricând. Retragerea
consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată
anterior retragerii rămânând în continuare valabilă; * Dreptul de a nu fi supus
unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate:
puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau
vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare.
• Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment
Autoritatea de Supraveghere (ANSPDCP), vă rugăm să ne contactați în prealabil
și vă asigurăm că vom depune toate diligenţele necesare pentru a rezolva orice
problemă pe cale amiabilă.
• Puteți contacta în orice moment PETROVICI S. MARIAN IFcu privire
la prelucrarea și protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs. prin
oricare dintre următoarele modalități: o prin e-mail la adresa de
email:contact@iconar.ro sau prin poștă sau curier la adresa: Mun. IASI,
B-DUL CAROL I NR.52, COMPLEX SUPER COPOU, Jud. IASI.
CUM PROTEJĂM SECURITATEA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL?
• Asigurăm securitatea datelor cu caracter personal implementând
diverse proceduri fizice, electronice și administrative în vederea protejării
informațiilor pe care le colectăm. Transmiterea datelor dvs. cu caracter
personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație, datele
fiind stocate pe servere securizate.
• Accesul la datele cu caracter personal se acordă numai
personalului autorizat al PETROVICI S. MARIAN IF sau colaboratorilor autorizați
și numai pentru îndeplinirea sarcinilor specifice pentru a răspunde scopurilor
menționate, sub obligația păstrării confidențialității lor.
• În cazul apariţiei unei breşe a securității datelor cu caracter
personal, avem obligaţia legală de a respecta normele specifice în domeniu,
respectiv de a notifica breșa de securitate atât dumneavoastră, cât și
Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter
Personal, în termen de 72 ore de la producerea acesteia.